Kotimainen verkkokauppa | Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksiin

Kuratoitu valikoima ylellistä ja vastuullista kosmetiikkaa

Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät vastauksia meiltä useimmiten kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä etsimääsi, ole rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme!

Tuotteet, ostaminen ja maksaminen

Miten teen ostoksia Verdea-verkkokaupassa?

Verdea.fi:ssä ostaminen on helppoa. Voit selata tuotteita tuoteryhmittäin tai etsiä suoraan hakukentän kautta. Tuotesivuilta löydät kattavat tiedot: tuotekuvaukset, INCI-listat, vinkit käyttöön sekä asiakkaidemme arvostelut. Kaikki tuotteet on testattu ja valikoitu huolella – vain tehokkaimmat, laadukkaimmat ja luonnollisimmat tuotteet pääsevät valikoimaamme.

Tarvitsetko apua valintaan? Ota yhteyttä sähköpostitse (verkkokauppa@verdea.fi) tai lomakkeella – asiantunteva tiimimme on täällä sinua varten.

Voinko muuttaa tilaustani jälkikäteen?

Kyllä, jos tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme: sähköpostitse verkkokauppa@verdea.fi.

Toimitukset ja seuranta

Mistä tilaukset toimitetaan?

Kaikki tilaukset lähtevät nopeasti varastoltamme Teijolta, Suomesta.

Mitkä ovat toimitustavat ja -kulut?

Toimitamme tilaukset Matkahuollon Lähellä-paketteina hiilineutraalisti.

  • Toimitusmaksu: 4,90 € (ilmainen yli 100 € tilauksille)
  • Valitse haluamasi noutopiste (esim. K-Market, R-kioski) kassalla
  • Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä

Kauanko toimitus kestää?

Toimitusaika on normaalisti 1–3 arkipäivää. Kampanja-aikoina (esim. joulu) toimitus voi viivästyä. 

Toimitatteko ulkomaille?

Toimitamme ensisijaisesti Suomeen ja Ahvenanmaalle. Kysy toimitusmahdollisuutta muihin maihin: asiakaspalvelu@verdea.fi.

Mistä tiedän, että tilaukseni on lähetetty?

Saat sähköpostitse:

  1. tilausvahvistuksen
  2. ilmoituksen, kun tilaus on postitettu + seurantakoodin

Voit seurata tilaustasi myös omalta asiakastililtäsi.

Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

Miten palautan tuotteen?

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla:

  • Avaamaton ja käyttämätön
  • Myyntikuntoinen
  • Kosmetiikkatuotteissa sinettien tulee olla ehjiä

Palautusohjeet:

  1. Ilmoita palautuksesta sähköpostilla: verkkokauppa@verdea.fi (otsikoksi “Asiakaspalautus”)
  2. Pakkaa tuote huolellisesti
  3. Käytä palautusosoitetta:
    Verdea verkkokauppa
    Telakkatie 17, 25570 Teijo
    Palautustunnus: 9503495
  4. Palauta paketti Matkahuollon toimipisteeseen
  5. Säilytä palautuskuitti

Saat vahvistuksen sähköpostilla, ja hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle 14 päivän kuluessa. Huomaathan: Palautuksen yhteydessä toimituskulut (4,90 €) vähennetään palautettavasta summasta. Mikäli tilaus on jätetty noutamatta, veloitamme myös palautuksesta syntyneet kulut.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Tuote vioittui kuljetuksessa – mitä teen?

Ota meihin viipymättä yhteyttä: verkkokauppa@verdea.fi
Kerro, haluatko:

  • Palauttaa tuotteen ja saada rahasi takaisin
  • Vaihtaa tuotteen uuteen

Palauta vioittunut tuote yllä olevien palautusohjeiden mukaisesti.

Tarvitsetko apua?

Olemme täällä sinua varten. Kysy rohkeasti neuvoa ihonhoidossa, hiustenhoidossa tai oikean tuotteen valinnassa.

verkkokauppa@verdea.fi

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit