Usein kysyttyä
Tältä sivulta löydät vastauksia meiltä useimmiten kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä etsimääsi, ole rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme!
Tuotteet, ostaminen ja maksaminen
Miten teen ostoksia Verdea-verkkokaupassa?
Verdea.fi:ssä ostaminen on helppoa. Voit selata tuotteita tuoteryhmittäin tai etsiä suoraan hakukentän kautta. Tuotesivuilta löydät kattavat tiedot: tuotekuvaukset, INCI-listat, vinkit käyttöön sekä asiakkaidemme arvostelut. Kaikki tuotteet on testattu ja valikoitu huolella – vain tehokkaimmat, laadukkaimmat ja luonnollisimmat tuotteet pääsevät valikoimaamme.
Tarvitsetko apua valintaan? Ota yhteyttä sähköpostitse (verkkokauppa@verdea.fi) tai lomakkeella – asiantunteva tiimimme on täällä sinua varten.
Voinko muuttaa tilaustani jälkikäteen?
Kyllä, jos tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme: sähköpostitse verkkokauppa@verdea.fi.
Toimitukset ja seuranta
Mistä tilaukset toimitetaan?
Kaikki tilaukset lähtevät nopeasti varastoltamme Teijolta, Suomesta.
Mitkä ovat toimitustavat ja -kulut?
Toimitamme tilaukset Matkahuollon Lähellä-paketteina hiilineutraalisti.
- Toimitusmaksu: 4,90 € (ilmainen yli 100 € tilauksille)
- Valitse haluamasi noutopiste (esim. K-Market, R-kioski) kassalla
- Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä
Kauanko toimitus kestää?
Toimitusaika on normaalisti 1–3 arkipäivää. Kampanja-aikoina (esim. joulu) toimitus voi viivästyä.
Toimitatteko ulkomaille?
Toimitamme ensisijaisesti Suomeen ja Ahvenanmaalle. Kysy toimitusmahdollisuutta muihin maihin: asiakaspalvelu@verdea.fi.
Mistä tiedän, että tilaukseni on lähetetty?
Saat sähköpostitse:
- tilausvahvistuksen
- ilmoituksen, kun tilaus on postitettu + seurantakoodin
Voit seurata tilaustasi myös omalta asiakastililtäsi.
Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot
Miten palautan tuotteen?
Sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla:
- Avaamaton ja käyttämätön
- Myyntikuntoinen
- Kosmetiikkatuotteissa sinettien tulee olla ehjiä
Palautusohjeet:
- Ilmoita palautuksesta sähköpostilla: verkkokauppa@verdea.fi (otsikoksi “Asiakaspalautus”)
- Pakkaa tuote huolellisesti
- Käytä palautusosoitetta:
Verdea verkkokauppa
Telakkatie 17, 25570 Teijo
Palautustunnus: 9503495 - Palauta paketti Matkahuollon toimipisteeseen
- Säilytä palautuskuitti
Saat vahvistuksen sähköpostilla, ja hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle 14 päivän kuluessa. Huomaathan: Palautuksen yhteydessä toimituskulut (4,90 €) vähennetään palautettavasta summasta. Mikäli tilaus on jätetty noutamatta, veloitamme myös palautuksesta syntyneet kulut.
Voinko vaihtaa tuotteen?
Tuote vioittui kuljetuksessa – mitä teen?
Ota meihin viipymättä yhteyttä: verkkokauppa@verdea.fi
Kerro, haluatko:
- Palauttaa tuotteen ja saada rahasi takaisin
- Vaihtaa tuotteen uuteen
Palauta vioittunut tuote yllä olevien palautusohjeiden mukaisesti.
Tarvitsetko apua?
Olemme täällä sinua varten. Kysy rohkeasti neuvoa ihonhoidossa, hiustenhoidossa tai oikean tuotteen valinnassa.
verkkokauppa@verdea.fi
